Sunday, April 24, 2011

KEJAR VIA JET

Hurmmm...tibetibe aku terfikir perlukah aku kawen sekarang?? sebab nak kejar kawan2 yang dah ada nak 3 org..maw pengsan  nak kejar kalau naik beskal roda tiga. maka mahu atau tidak..perlulah order JET dari RUSSIA(perlu ker russia)..ngee~~
skali keluar terus kembar 6 ker 8 ker..nak hambik kau!!

yang sebenar benarnyer...bagus jugak tak kawen lagi. kalau kawen awal, sape nak kasi aku duit berbelas belas ribu sebulan?? nak harap gaji sang suami jer, cukup ke dier nak tampung hidup aku? wahahaha...memang dasar datin paduka!!

lagi lagi kalau dah bf encem plus plus miang gatal dan berniat nak kawen banyak( shuhh...shuhh...mintak jauhkan). mentang mentang lelaki kurang dan perempuan ramai..adalah nak pasang niat nak buat amal ibadah(time la la kau tau amal ibadah?) kononnya. suap soup selipar berperisa kepala gajah baru taw. harap-harap bakal suami aku tak pasang niat sedemikian rupe.

then. sebab kedua financial kena stabil dan pelajaran first. bukan setakat belajat kat sekolah atau universiti tapi juga pelajaran sehari harian which is eperience. kalau xd pelajaran pastu bengap bodoh sombong memang tak kemana la hidup nie kan..

lagi-lagi kalau aku syg kat seorng lelaki tu dan lelaki tu dah berkemampuan nak kawen ngn aku...aku rasa aku pelu hbzkan belajar dulu kot. kalau dah jodoh tak kemana la syg oii. dapat keje bgs bli umh bina aset byk2 kasi duit kat parents aku pastu baru leh kawen. nie tuk kebahagianan kami jugak,,,dia tu siapa?? bakal sumani jer.

entah2 aku berjodoh ngn org lain..(mungkinkah MR KELAWAR) oh tidak!! aku rasa ini sgt kelakar. dan saat nie aku berterima kasih sebab DIA xd blog dan x active fb!! kalau tak kena sekeh2 dia tiga labu!!!

No comments:

Post a Comment