Tuesday, March 26, 2013

Almost 4 months

Alhamdulillah...

Berkat bertahan , bersabar dan telah menjadi seorang yang kuat. I can let him go and move on.
Kelakar juga klu diingat semula.

Mula-mula memang rasa heartbroken giler. Al-maklum la tyme break our relationship as a friend aku mmg free. dah tu penganggur kot. Hampir 24jam buke yM setiap hari..tapi sekadar tgk je la. mcm ada pulak notification masuk. berangan!!!. Unfriend fb...unfriend twitter (ni semua cadangan shafiq). sawan jap sbb tak tahu perkembangan. har har har. yang ada cuma 4sq je kot...

Pastu dgn status penganggur terhormat balik rumah. memerap dlm bilik 24jam..ini masa paling saikoooo. tgk laptop nangis, tgk bola nangis, tgk cite korea apatah lagi. tengah bawa kete pun boleh nangis. Sampai bengkak mata. Hoiii jgn sesekali mcm ni dah. waste ur time okeh.

Kemudian beli hp baru..owh number xdelete lagi. hari2 tgk last seen kat whatsapp. aku tgh gelak sekarang ni!!! bengong jugak :)) lepas beberapa minggu berjaya tak tgk da number tu.

Dua bulan kemudian...rasanya dah ok. ohh tetapi tidak sepenuhnya. tetibe ada friend request kat twitter. so aku approved selepas kena tarbiah dek apizz n effa. tapi nape die add?? hurmm

Satu lagi benda paling bodoh aku buat...siap DM ajak jumpe. Niat nk settlekan ape yang tak puas hati secara face to face. tapi kena reject wooO. So...never ask again dan xperlu da kot nak jumpe settle segala bagai. mungkin aku je y PERASAN pasal twiiter tuh.

Kemudian hari2 busy menjelma..dari pagi ke malam sampai tak sempat nak buke twitter fb semua. Baru sedar twitter fb tak der pape value pun. dan aku berjaya selama seminggu. perghh rasa tenang gile. hilang serabut pk macam2 perkara.

Dan sekarang...semua tu jadik memori je. sedikit sebanyak boleh lupekan. terima kasih semua effa, apizz, shafiq!! yeahhh hampir 4 bulan baru berjaya. sangat2 bersyukur. dan besar kemungkinan kami akan jumpe sbb dunia ni kecik je..kawan dia kawan aku.  In Shaa Allah semua akan ok :)

No comments:

Post a Comment