Sunday, March 11, 2012

Yatt's Engagement

Last Saturday, from Kuala Lumpur to Tampin just take about 2hrs. My cousin's engagement actually. But gambar di atas adalah gambar Yatt bukan gambar cousin. Seawal jam 7 pagi  kami bergerak ke Tampin dan semestinya sampai awal jika semua bawa kereta macam pelesit. Ok lepas ini sila check saman speed trap kat website. Sudah la sampai awal...kemudian ramai-ramai singgah oldtown for breakfast. Kebulur tak hingat, macam datang ke Tampin semata2 nak sarapan. Memang lepas itu, sudah tak mampu nak masukkan apa-apa lagi ke dalam "stokin".  Selesai semua urusan dalam pukul 12, kelam kabut salam semua saudara mara dan terus pecut ke putrajaya. Kawan baik punye pasal, wajib la datang even majlis tunang sahaja :)

Sampai Putrajaya hampir jam 2.30 ptg. Yang tinggal hanya sedara-sedara Yatt je. Yang penting makanan masih banyak. Yatt pula baru nak makan dan kami join sekali. Habiz makan..ambil gambar hampir2 50 keping. dan balik. Loteh aden seharian dalam kereta.

p/s : Hari Ahad, lagi lama. dari pukul 12 sampai kul 10.30mlm. kecewa sikit sbb bawa camera tetapi tak bawa memory card. siap fizol & obama perli baik punyer!! terima kasih korg!! wahahaha

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments:

Post a Comment