Sunday, January 22, 2012

Maybe it's about the story

Morning...

Setiapkali anda mengkritik, melukai hati and everytime you talk bad things about me...yeahh...I hear you!! But I choose not to listen and juz ignoring. I hope everytime You see my mistakes..you can see your own too.
Adakah boleh membahagiakan anda? So, go on..shoot me with your words. Kill me with your hatefulness with that!!

Dah lama nak tulis entri tetapi tak berkesempatan. Terasa lega dan boleh menarik nafas panjang apabila final exam dah habis....Bila masuk jer study weeks, anda akan study hard and smart  buku bersepah sepah diatas meja, masa tido tidak mencukupi, peneman dikala malam hari hanya necafe 3 in 1. Hidup seperti orang tak betul....ting tong tak tentu pasal, emosi kejap ok kejap tidak.



Dan..dan..tetibe kawan yang slalu bersama cube mengelak dari anda tanpa sepatah explanation. Adakah anda yang bersalah atau kawan anda?? Persoalan demi persoalan bermain difikirankan. Dah la tengah berserabut exam dah dekat...banyak tak study dan tak hafal!! Mesti rasa nak marah diri sendiri sebab xboleh nak concentrate. Duduk kat meja study berjam-jam, yang absorbed tak sampai 50%!!! Ini semua sebab memikirkan benda yang tidak sepatotnye. even dah cube 4get, but..........damn!!!! Killer paper...seperti merosakan masa depan sendiri. betul tak?? hahahahammpeh betul.

Pesanan kepada yang berkaitan, please makesure kawan anda bukan di minggu exam atau tgh berserabut. Jika anda betul-betul mahu mengelak dari die, pilih masa yang sesuai...jangan merosakkan masa depan kawan   die. Anda katakan..."ooOO...ini bukan masalah aku". cube fikirkan anda di tempat dier!!!! Anda perlukan semangat. Sebagai manusia..sifat bertimbang rasa perlu ada. sekian.



Masa yang lepas jangan dikenang...tapi jadikan pengajaran. Masa yang dah lepas...walau macam manapun, tetap tidak akan kembali. FAKTA
Apa yang kita buat hari ini biarlah terbaik...lebih baik dari yang sebelumnya..


Aku sendiri pun banyak melakukan kesilapan...kesilapan yang aku tak dapat nak undo balik. Tapi at least aku boleh perbaiki balik hari ini. sekiranya kita kenangkan masa lalu yang tidak dapat dilupakan..maka bila kita nak move on??. setakat itu sajalah :P
Oleh sebab itu, hari ini yang masih ada..gunakanlah peluang itu sebaiknya...kite baiki apa yang kite dah cacatkan dimasa lepas..kita bina balik apa yang runtuh..pendek kata..setiap hari adalah hari yang baru untuk kita berhijrah...kan anda kan?????



p/s : Result killer paper dah kluar..as expected!!! memang terbaik dari ladang. :P

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments:

Post a Comment