Monday, November 28, 2011

Malaysia vs Bahrain

hello guys...

semalam semangat giler gi tengok bola kat stadium. mulanye dah give up sebab online tiket dah tutup. sape pulak nak gi runner beli tiket. sume malas beratur kat stadium.

shima : hello fizol..ko dah gi beli tiket?
fizol : belum aku nak gi beli esok. kul lapan aku kat sana.
shima : belikan aku 5.
fizol : tgk la dulu. aku nak gi beli utk obama dan kawan aku. aku dah ada tiket.
shima : oooO...harap ko boleh la belikan untuk kami yer...aku berharap ni.
fizol : iyer shima..
shima : k bye..pape aku roger esok.

agak kecewa pergi klas..sbb tak dapat tiket gi tgk bola. tetibe fizol call.

fizol : shima..ko nak beli tiket tak?
shima : nak..tapi jap aku cnfrm kan kawan2 aku.
fizol : aku dah beli 5.
shima : hahhaha...sokay. jumpe ptg nanti kat stadium tq.

yehaaaa...akhirnya dapat gak tiket. petang tu fizol yang datang amek kami kat UM. hari lak hujan lebat. kemudian kena pi ambil didi sebab die lambat balik dari wedding kat mana pun tak tahu. menurut fizol, obama dah sampai stadium. heh, sgt awal ok..baru kul 5 kot.

nasib baik jalan tak jem..maka sesampai je trs parking kete then kena keliling satu stadium sbb park kat side yang jauh. dah tu kena pulak gi cari obama dan dua orang lagi kawan didi kat surau depan station lrt bukit jalil.

dah jumpe incik obama ni...terus amek gambar. didi sibuk nak upload kat twitter. igtkan beberapa org je. tetibe timbul lagi dua org kawan fizol. yazmin dan jali. tyme ni baru fizol gtaw.ada tiket lebih. cett!!!

sebab hujan renyai2..kami gi berteduh kat foodcourt sementara menunggu masuk maghrib. perghhh ramai sangat manusia kat surau. alhamdulillah tidak meninggalkan perintah Allah. dan dan dan selepas timbul lagi dua org kawan obama..bo dan nandos. tetibe ramai la pulak. bagus.baru semangat nak jerit2. hehehe

ok la..layankan gambar kami







walaupun kalah..kami gembira :)

1 comment:

  1. tak leh nak duduk sbb stay blakang penyokong ultras. selamanya...selamanya..selamanya harimau malaya!!!

    ReplyDelete